jag vet jag vet jag vet att ni finns där

Hemmakänslan måste vara den bästa känslan som finns!
Komma hem till sina föräldrar och få sådan härliga
flashbacks när man faktiskt bodde hemma.
Många tonåringar bråkade med sina föräldrar och längtade efter
att få flytta till sitt eget.
aldrig någonsin har jag känt så, eller ens tänkt tanken.
Mamma&Pappa är de bästa föräldrarna man kan tänka sig
och Malin är den bästa storasystern som finns!
och jag är så otroligt glad att jag har den finaste relationen
man kan ha till sin familj, att under mina 20 år inte kan minnas
ett enda gräl!


Hade hemmakväll med Jennis
hela söndagen!
Jennis i alla tider!
"Du kan ju säga att du ska pudra näsan, du behöver ju inte säga själv aktiveten"
bästa vänner efter 17 år är äkta vara de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback