KOLLA INTE NU- MEN KICKEN SITTER BAKOM OSS!

Nu är jag, tro det eller ej - men på bussen upp mot Oslo!
När klockan ringde sju idag, var det nog min sista tanke.


Stochholm var så otroligt nice.
På fredagen blev det världens snabbaste dubbeldejt med Malin&Thomas
som hade missat vår bokning till Avatar.
Så på 20 minuter tuggades det lyxhamburgare med chiliaoli , samtidigt
som det halsades röd vin och i mellan varven kollade in Kicken från The poodels med hans
sällskap.

Till Bion hann vid, men det var på minuten som vi spang in
i en fullsatt biosalong.
Filmen då?
Början var bra, slutet var bra, efekterna var coola, men
ändå lyckades jag vila ögonen både här och där!

kvällen avslutades till halva curling finalen!


Lördagen- då gjorde jag stan. Malin sov, och Markus formaterade Malins dator.
Rinde hemåt och för att säga tack till mina otroligt generösa
förädrar-

Kajsa- Pappa, jag är i dina gamla trakter
Pappa- Jasså, är du på riksdagen?
Kajsa- nej nej, jag är utanför Nk

Tyvärr blev det inte mycket i påsarna men jag var glad för det
för jag fick världens största Semla och en långfika med Markus, Malin & Filippa


På kvällen passade vi på att utnyttja Saunan & Bastun, vifta med hanndukar
och duscha iskallt!
Bio blev det igen, Valentines day som var en myspys film...
dock blev det Markus tur att vila ögonen - men heyyy vi fick ju se varsinn film!




nu tar jag paus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback