därför var 17 Maj sjukt nice

Att jobba under stress 2 timmar och få in 8000
för nästan bara kaffe är en häftig känsla.
En står och lagar kaffe för fulla muggar,
medans den andra skummar all mjölk med en skummare
som knappt pallar trycket, den tredje slår
sönder sina händer på kassan , och den fjärde
drar runt och gör smothies.


se så mycket norrmän där alla är sjukt glada
och säger gratulerer med dagen så man blir
helt snurrig.
så mycket flaggor,nationaldräckter,barn precis i varje hörn.
de må upplevas.

17 Maj
var första dagen på några veckor
där jag unnade mig allt som gick.
det var brownies,gulrotkaka,turkisk mat, vin, varm chocklad,
macka med kalkon & avocado.
den dagen hade jag inte velat ställa mig på vågen, men 17 maj är en gång om året gott folk!


Operahuset
är magiskt, där vill jag alltid vara.
där vill jag flummsa runt med markus miljoner gånger till!

Pundarhäng på Akersbrygge med groggar i plastmuggar
och vin i petflaska, livet

Hardrock,
där vi var tvungna att lämna lokalen;)

cykeltur på natten!


livet leker hit och dit!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback