det regnar här i asker idag....

och det gör det varje dag,
not - igår och idag har det öst ner.
vart är solen och de där 25 graderna man läser om?

snabb uppdatering om vad som sker


Träning, 6 dagar i veckan - grym Kajsa
Sköter maten något otroligt- grym Kajsa
Torsdagsmys med Emelie&frida- men torsdagsmys åt folket
Powerwalk med Hampus runt kalvöa- åk dit!
Jobbar typ hela tiden
Om 4 veckor är jag & mamma på kreta och löser världskonflikter
500 days of summer var inte så jättebra
Sommaren med göran är för bra
fått konstiga komplimanger som att mitt hår är sjukt fint (3 veckor har gått sedan slingorna)
att mina tänder är så fina nu (var ju galet länge sen tandställningen flög)
Jag luktar hudkräm
Det kommer att bli Australien i vinter
Markus är försvunnen, snart kommer han hem och då ska vi träna- dock är ja opepp just ju
på Torsdag blir min gris 25 år och de kommer firas
först är det 17 maj och det ska också firas, knasiga norrmän



tacos later


and Emelie Lindmark is in osslooowww!
ska bli grymt att träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback