och du som tror på karma, och kallar dig lärd...

borde veta att i ditt nästa liv blir du ingenting värd.
det är inte många personer som kan reta upp mig, jag
gillar nästan alla människor på ett eller annat sätt,
försöker finna det bästa i varje individ.
men du . du är till och med för mycket för mig.



Har faktiskt inte en dålig dag, däremot har jag
haft en stressig dag... där pulsen ligger på 200 känns det som.
Kaosdag på jobbet, galet mycket folk.
rejäla missförstånd, så själv stod ja i 1,5 timma och slet som ett djur typ.


men jag är happy.
jag ska gå vidare på spinnigen.


(behöver jag tala om för er hur mycket jag längtar efter semester,sommar,flytt & kreta)

ni ser han bakom mig, så brun tänker jag vara i augusti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback