okej, ingen rubrik

Jag är sjukt trött, men tänkte föra ner några ord.
idag har det snöat, 4 Maj snöade det. gosh.

"Vi får ha 2 inflyttningsfester?
Om vi bjuder ca 10 personer varje gång,
okej bjuder du 5 killar och jag 5 tjejer?
.....
ne.. vi byter.


Kajsa, jag funderar på att ta bilen till rema
........
(det är 300 meter)
kajsa, om du föjler med tar jag inte bilen....
KLART JA FÖLJER MED- ALLT FÖR ATT MIN POJK SKA FÅ MOTION!


Och inte nog med det, (nu sitter han här och rättar allt ja skriver och påstår
att han har förtur till att läsa före er)
GOSH!



hahaha, Im tired.... har kört sånt fett pumpass hela kvällen bytheway,
och betalat in 3000 kr till fortsatt Pt träning. sug på den

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Eve

Gud vad duktig du är kajsa!! Blir det något av dina australien-planer? :)

2010-05-27 @ 17:12:37
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback