thailatte,sirap + en bakfylla

ett litet inlägg på igång om vad som hänt de senaste dagarna
för att ni ska få en liten inblick i vad som hänt i kajsas liv!

Fredag - en kund på kårner beställde en thailatte vilket fick mig
bokstavligen att dö av garv.

Samuel anlände till sandvika, vilket var sjukt kul.
han kommer tillbaka om tre år med sin nya flickvän Jenna, plus lite ved.
men till saken, jag hade tydligen råkat spilla ut sirap i en av våra matlådor
så allt var nerklabbat.... när jag trodde det värsta var över råkade jag hälla ströbröd över skiten.
Tar med underlägget där allt hamna för att duscha av det, vrider jag på den stora
kranen och får en liten dusch.

fredagnatt/lördag
fest fest fest, men skåningar.
mixar tydligen hej vilt den kvällen... men vad gjore det när vi skulle ner till sandvika
för att festa på Ninas jobb.
efter en timme kanske? minnesluckor hej hej.... mår jag sjukt dåligt.
som tur var kom kvällen köttfärs upp hemma och inte på Musikkaffen.

från 02.00-19.00 dagen därpå ligger jag död i min säng och spyr varje halvtimma,
och när jag inte spyr somnar jag.

sjukaste dagen i hela mitt liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback