vårvärme i Mars

Idag när jag gick upp, tidigt vill säga... 06.50 för att vara exakt såg det redan
ut att bli en härlig dag. Fick både kolla och en och två gånger på termometern, jodå det var
hela 10 grader ute så tidigt.
Och när jag idag kom hem, runt 19 tiden var det 14 grader.
Plötsligt kändes sommaren inte långt borta....


Jag har idag sålt skor, sex par skor till över 6000 kr.
Sen jag började på G sport har jag vart rädd för att hjälpa folk med skor, skor är svårt!
Idag fick jag någon kraft inom mig som bara gav mig en sånt flow.
Mer Flow till Kajsa

Dock sitter jag nu med ångest och illmående, en helt vanlig tisdagkväll med andra ord.
Jag klagar inte, jag tar mig över det här också.
På torsdag smäller det,!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback