Vi tar det försiktigt

Det var länge sen jag skrev, länge sen jag hade lusten till att försöka skriva.
Dock säger jag som min kära mor, att det är nog nyttigt för mig... jag kommer ju från en familj där
att skriva av sig är det mest självklara i världen. Att man väljer att göra det på en blogg, där både okända och kända människor kan läsa, just den biten kan jag inte förklara.

Just nu, om jag ska vara ärlig från min lilla "nystart" är jag i en väldigt förvirrad fas i livet.
Den där fasen när man varken vet ut eller in, vad som är rätt och vad som är fel. Ena dagen är allt ett stort ljus, som sedan kan förvandlas till det mörkaste mörker. Jag är ändrar mig konstant, jämt, hela tiden.
Mitt mål det här året, är att göra ett nytt försök att finna mig själv som det så fint heter.

vem är Kajsa? vad vill Kajsa?
jag vill vara tjejen nedanför, en lycklig tjej men en ovetande morgondag.
Det vill jag, och jag ska ta mig dit igen.. med en liten uppförsbacke dock. På torsdag ska jag
ta mitt första ordentliga blodprov, och jag hoppas att jag tar mig ut som en överlevare.
what doesn't kill you makes you stronger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback